Opening Sportwinkel Decathlon Alkmaar

Woensdag 22 maart 2017 - 12.00uur

Daar stond ik dan, voor de deur van de nieuwe sportwinkel in Alkmaar.

Decathlon - Alkmaar

 

De medewerkers van Decathlon Alkmaar deden, voordat het tijd was, 12.00uur, van de opening nog leuke dansjes en meerdere malen de 'WAVE' om hun enthousiasme om open te gaan te laten zien.

Met een blauw met witte letters Decathlon lint werd doormiddel van een schaar de winkel geopend.

De opening werd gedaan door de Burgemeester van Alkmaar en David van Es (werknemer Decathlon).

 

Hierna mochten wij naar binnen, alle werknemers klapte en joelde er op los.

Samen met Gaby liepen wij naar binnen. De eerste 65bezoekers van de winkel kregen een Cadeau kaart ter waarde van €10,- euro. Super tof, Gaby en ik waren daar natuurlijk de gelukkige van.

 

Hierna gingen we rondstruinen in de nieuwe Decathlon winkel.

Wauw - Wauw - Wauw -  Wauw, wat een onwijs grote en mega toffe winkel.

En je hebt er gewoon ook (bijna) alles. Van tennis tot voetbal, mountainbiken tot fitness etc.

 

Hieronder een kleine sfeerimpressie van de opening + mijn aanwinst en Decathlon foto.

Yes, ik heb nieuwe voetbalschoenen gescoord. Mijn oude voetbalschoenen waren eigenlijk een maatje te groot dus dat was voor mij een reden om nieuwe voetbalschoenen te kopen.

Ik werd onwijs vriendelijk geholpen door twee medewerkers van Decathlon. Ik had namelijk geen geschikte sokken aan om voetbalschoenen te passen dus hadden hun voor mij uit het rek, nieuwe voetbalsokken open gemaakt en deze kon ik dus als test sokken gebruiken.

 

€15.99,- euro waren deze mooie Kipsta voetbalschoenen,

Kipsta is het 'huis'merk van Decathlon.

 

Mijn vriendin Gaby liep hierna ook nog een rondje door de winkel,

Zei kocht, na mijn positieve ervaring, een fitness hoop.

Echt heel leuk dat ze gewoon hoepels verkopen.

 

Hij weegt 900gram, dus voor een beginnende een goede hoepel.

€14.99,- euro was de blauw met paarse fitness hoop.

 

Tijdens het afrekenen en het laten zien van je sportpas krijgen wij ook nog een super leuke tas van het merk Quechua gratis mee naar huis t.w.v. €2.99,-

Wij konden kiezen uit verschillende kleuren:

Gaby heeft de basic zwarte gekozen en ik de grijs met fluorescerend geel.

 

Voor kinderen waren er buiten verschillende speel/sport activiteiten georganiseerd waarbij de kinderen producten van Decathlon konden testen/uitproberen.

Zoals: Boogschieten, voetballen, hockeyen, tennissen, 'drollen' klimmen en surfen.

 

Ik was best jaloers op die kids.

Hopelijk wordt dat ook een keer voor de jongvolwassen georganiseerd ;)

Ik vond het een hele leuke ervaring om hier bij aanwezig te zijn.

Bedankt Decathlon Alkmaar.